weer storing nieuwsgroepen ?
Elly
2010-09-12 15:31:01 UTC
weer storing nieuwsgroepen ?
NEE hoor, KPN heeft weer wat gerommeld.
Maak via Extra>Accounts>nieuwsgroepen> bij je standaard groep naar
Eigenschappen en dan op tabblad Server> news.hetnet.nl vervangen door
news.kpnplanet.nl
Dit heeft bij mij (hetNet abonnee) tenminste geholpen. Suk6 Dussie
of anders even een acountje aanvragen bij news.reijman.tk
is zelfs hier in Italie te lezen hahaha...
althans.....Dussie kan ik lezen, het bericht van Peter is verloren gegaan
in de cyberspace
nou ik ga weer lekker in het zonnetje zitten...30 graden hier ...heerlijk
temperatuurtje
zal ff blazen hebben jullie ook nog wat {;-))
Warrior
Ik ga volgend jaar naar Padua (nee, niet Huize Padua...:o)
Elly
2010-09-13 22:58:24 UTC
Post by Warrior
Post by Elly
[...]
Wederom het Gardameer, wel in een andere plaats nu maar het bevalt nog
steeds uitstekend,
dus ja waarom veranderen...
het is ff wennen zo zonder de kids maar ach...dat heeft ook wel weer
voordelen
en we hebben de hond bij dus dat is ook wel weer leuk
Padua...ga je dan ook een voetbalwedstrijd bijwonen daar ?
Warrior
2010-09-14 16:48:10 UTC
Post by Elly
Post by Warrior
Post by Elly
[...]
Weinig kans...
Er is daar zoveel te zien en te doen...vlakbij Venetië, Verona, Vicenza,
Citadella...en het Gardameer..
Neuh...voetballen kan me dan gestolen worden...
Elly
2010-09-20 19:18:51 UTC
Post by Warrior
Post by Elly
Post by Warrior
Post by Elly
[...]
Ja ..gelijk heb je, voetbal kan je een heel jaar naar kijken
er is inderdaad zoveel te zien, ieder jaar ontdekken wij toch wel weer wat
moois waar we nog niet eerder geweest waren
en dat weer.....zalig toch....vandaag ook weer 26 graden, heerlijk zonnetje,
de dagen gaan wel erg snel hier, dit zou alweer onze laatste week zijn,
maar we willen nog zoveel doen dat we vanmiddag maar een weekje bij geboekt
hebben
kijk dat is dan weer het voordeel van het naseizoen zonder kinderen,
dan zit je voor de helft van de prijs
Ciao
Warrior
2010-09-25 07:37:11 UTC
Post by Elly
Post by Warrior
[...]
Een week bijboeken...zo..
Ik ben al blij als ik een halve dag vrij kan krijgen...not dus.
Dit wordt het eerste jaar dat ik snipperdagen overhoud...in al die 37 jaren
bij deze baas nooit gebeurd.
Meestal zijn ze halverwege het jaar al op...:o)
Pinokio
2010-09-25 11:32:22 UTC
Post by Warrior
Post by Elly
Post by Warrior
[...]
Kan je nagaan, dat je dus 37 jaar niet veel hebt gedaan. En pas begint met
werken ;-)
Elly
2010-09-27 22:01:18 UTC
Post by Warrior
Post by Elly
Post by Warrior
[...]
hahaha...ja, idee kwam spontaan op en ja we deden het zomaar ook,
nou ja zomaar...is wel heel wat geregel aan te pas gekomen hoor, mijn mans
werk,de hondenschool
mijn oppasadres voor mijn beestjes, de buurman die de tuin bij houdt, mijn
dochter die het huis bij houdt van binnen, maarrrrrrrrrrrr........heb het
allemaal met mijn lappie kunnen regelen, toch wel erg handig
en ff wachten nog Warrie dan krijg je ook oude l*llendagen, dan kom je er
wat beter in te zitten hihihi...
Warrior
2010-09-29 16:01:24 UTC
Post by Elly
Post by Warrior
Post by Elly
Post by Warrior
[...]
Die heb ik nu...maar ik krijg geen kans ze op te maken...veel te druk..
Maarrrr...dat komt wel goed..
Elly
2010-09-30 13:56:28 UTC
Post by Warrior
Post by Elly
Post by Warrior
Post by Elly
Post by Warrior
[...]
pas op met alles voor je uit te schuiven hoor wat voor reden dan ook, net
voor we vertrokken
heb ik 2 neven moeten begraven, eentje nét 2 maanden met pensioen ( 61
jaar ) en
eentje 59 jaar,½ jaar voor hij eruit kon met zijn zesigste, geeft je toch te
denken...
ik ben na mijn "waarschuwing" 7 jaar geleden ook heel anders gaan denken en
doen..
ik ga nu mijn koffertjes pakken, de 4 weken zitten erop, maar volgend jaar
ben ik zeker van
plan weer zo lang te blijven....