herstart server
Darth Vader
2009-02-19 20:29:55 UTC
Wegens de installatie van noodzakelijke updates van Windows server
2003 zal de nieuwsserver morgenochtend een aantal minuten niet
bereikbaar zijn.
<follow-up naar hetnet.algemeen>
--
Met vriendelijke groet,
Gerard Reijman
newsmaster news.reijman.tk
Darth Vader
2009-02-20 05:32:33 UTC
Post by Darth Vader
Wegens de installatie van noodzakelijke updates van Windows server
2003 zal de nieuwsserver morgenochtend een aantal minuten niet
bereikbaar zijn.
<follow-up naar hetnet.algemeen>
Herstart is goed gegaan.
De server is weer beschikbaar.
Yvonne
2009-02-21 20:06:57 UTC
zal de nieuwsserver morgenochtend een aantal minuten niet bereikbaar zijn.
De brutaliteit van de jeugd van tegenwoordig..... ;-))
Darth Vader
2009-02-22 08:41:51 UTC
Tis wat he? ;-))
Geordi La Forge
2009-02-23 10:42:17 UTC
Ja en de politie is weer nergens te bekennen.
Elly
Die hebben het te druk met parkeerboetes uitdelen {:-((
Geordi La Forge
Zou je denken?
Elly
2009-02-23 12:32:00 UTC
Post by Geordi La Forge
Post by Elly
Post by Geordi La Forge
Post by Darth Vader
Post by Yvonne
[...]
volgens mij wel hoor, ze hebben het zo druk met onbenullige dingen dat ze
het échte werk
negeren
Warrior
Nee hoor, daar zijn weer andere afdelingen voor.
Elly
2009-02-23 19:16:50 UTC
Post by Warrior
Post by Elly
Post by Geordi La Forge
Post by Elly
Post by Geordi La Forge
[...]
Zou je denken....is dat die afdeling die bekeurd als je niet snal genoeg
gaat
rijden bij en groen stoplicht soms ?
Warrior
En zo hoort het ook..:o)
Elly
2009-02-23 19:17:46 UTC
Post by Warrior
Post by Elly
Post by Geordi La Forge
Post by Darth Vader
Post by Yvonne
[...]
Tik......tik.......tik......

jij blij dat je geen auto hebt hahaha....{:-)))))
Warrior
2009-02-23 22:17:45 UTC
Post by Elly
Post by Warrior
Post by Elly
Post by Geordi La Forge
Post by Darth Vader
Post by Yvonne
[...]
Ach, als je met de bromtol te hartd rijdt of door het rood rijdt, krijg je
ook een bekeuring.
Ik heb daar niet zoveel moeite mee.
Ik vind al die smoesjes altijd zo flauw....
Elly
2009-02-23 22:34:37 UTC
Post by Warrior
Post by Elly
Post by Warrior
Post by Elly
Post by Geordi La Forge
Post by Darth Vader
Post by Yvonne
Post by Darth Vader
[...]
Ik heb het niet over door rood rijden of te hard rijden maar over
parkeerboete's
één grote melkoe ....en dat is geen smoesje
Warrior
Wel...je moet gewoon niet fout parkeren...:o)
Elly
Ja Pa.
Yvonne
2009-02-25 11:53:52 UTC
Je hebt helkemaal niet eerst gevraagd of het wel mocht ;-)
Darth Vader
Wat een gek zeg, ik ga hier helemaal niks vragen...... ;-)
Yvonne
2009-02-26 23:02:55 UTC
Tegen wie hebuhet?????? :-)
Darth Vader
2009-02-27 15:41:19 UTC
Post by Yvonne
Post by Darth Vader
Post by Yvonne
Je hebt helkemaal niet eerst gevraagd of het wel mocht ;-)
Wat een gek zeg, ik ga hier helemaal niks vragen...... ;-)
Tegen wie hebuhet?????? :-)
Tegen jouw tweeeiige eenlingzus misschien? :-))

Geordi La Forge
2009-02-23 10:41:20 UTC
Doet die het nu weer Gerard?
Darth Vader